Kızlar merhaba benim kızım 2.5 aylık hep çişini güzel yapardı bezi dolardı dünden beri çişi yapmıo bezleri hep boş bu arada biz bio damlasi kullandık gaz için onu bırakalı 3 gün oldu acaba o mu etkiledi bunu yaşayan var mı aranızda çok kafama takıldı emmesinde de sıkıntı yok