Kızlar bebeğim 2 aylık ve 1 haftadır sürekli özellikle geceleri ıkınıyor. Ayaklarını göğsüne çekiyor, iki büklüm oluyor ve hep eh eh diyor. Böyle yapmaktan geceleri beslenememeye başladı çünkü emerken de birden ıkınmaya ve ağlamaya başlıyor. Bunun nedeni gaz mı? Ne yapmalıyım böyle bir durum başına gelen var mı?? Ne uyku uyuabildi ne emebildi çok üzülüyorum😞