Alcannipek Merhabalar arkadaşlar, bebeğim 15 günlük 7 günlükken göbek bağı düştü ama kanıyor dün yaktılar en sonunun krem verdi ama hala sulu gibi daha önce bunu yaşayan varmı geçicek mi kanama su akıntı teşekkür ederim şimdiden 🙏🙏🦋🎈
Srplakgn Alcannipek bizde 18 günlüğüz aynı sizinki gibi kanama devam etti gelmezse 2. Yakmayı yapalım dendi ama yaktıktan 2 gün sonra geçti bazen ise kanamalar K vitamini eksikliğinden oluyormuş doğduğunda yaptıkları iğne yetersiz geldiği için yenisini yapıyorlar iğnenin geçmiş olsun
Serife3304 Alcannipek aynı şey bizde de oldu ben hiçbişey yapmadım zamanla geçti korkmayın geçiyor erken doğan ve K vitamini eksikliği olan bebeklerde oluyormuş
Naz-0312 Merhaba benim kızımda da öyle oldu bağı düştükten sonra kanaması devam etti korktum gazlı sprey sıkmaya devam ettim düzeldi şimdi çok şükür korkmayın sizde
3310umbozuk Kızımın Göbek bağı düştü bir hafta öyle kanama akıntıyla geçti dediğiniz gibi sonra tamamen geçti herhangi bir işlem yaptırmadım bişey kullanmadım, her duştan sonra kuruladim genelde banyo yaptırınca temizleniyor