Didiii Minakanne kızamık aşısı normalde yaşında vuruluyor fakat kızamık vakalarında artış olduğu için 9.ayda da yapılıyor.Geçen hafta yaptırdık bizde ateş yapabilir demişlerdi ama sıkıntı olmadı
Yigitali Minakanne vuruluyormus heralde 6. Ay asimizi yaptirdik 1 hafta önce 1 yaşına kadar aşı yok dendi. Kızamık aşısınıda bi süre ertelicz biz