ttaazzeaannee
Zaten 1kez aliyorsunuz yani biz öyle yaptik. 6aydir aldığım emziği kullaniyoruz. Simdi +6 aylik bi cift dha aldık mi yeterli dye saniyorum. (50/60 tl olsa bile 6 aya böldüğümüzde aylik 10tl’ye günlük ise 0.3333 kuruşa tekabül etmis oluyor)
Ama tabi tercih sizin. Bazi bebekler istedgniz kadar pahali emzik alin gidip en adi olani tutabiliyor yada durum tam tersi de olabiliyor.