BerrinMercan Çok mutluyum iki gün oldu artık süte geçtik elimde kalan mamaları verirsem tekrar süte geçmekte zorlanırım diye korkuyorum mamaları aylık aldığımız için elimde 2 kutu bebelac gold 3 var 900 gr ikisini 150 TL ye satmak istiyorum Üsküdar /ist
Yagmurasaf BerrinMercan tuhaf ben sütümü sağmıştım sütüm olurda bebeğime yetmez diye derin dondurucuya kaldırdım ama şükür yetti sağdığım sütleri yeni doğan bebeklere bağış yapmak istedim ve anne sütü kat kat pahalı satan birsürü insan var keşke sizde satmak yerine ihtiyacı olan ve imkanı olmayan bebekler bağış yapsaydınız.
BerrinMercan Yagmurasaf siz nereden biliyorsunuz benim ihtiyacım olmadığını ? Annesütünü satacak haliniz yoktu çünkü bu Allah’ın verdiği bir hikmet.benim çocuğum emmedi ben ne zorluklarla mama aldım kredi kartımızı asgariden fazlasını ödeyemeiyoruz ama her ay 600 tl ilk mama yı ödeyemesekte çekmek zorundayız. Bu zamana kadar aldığım mamaların parası ödenmedi sen çok hayır seversin madem kart extramı göndereyim ödenmemiş 10.000 TL ye yakın kartta biriken mama borcumuz var her ay çekilmiş 600 TL görürsün belkide ödersin olur mu ? Benden de hayır dua sı alırsın.