Aselinannesii6 Dördüncü ay atağı ve uyku gerilemesi evresindesiniz muhtemelen. Benim kızım 3.5 aylık, aynı şeyleri yaşıyoruz, gece sürekli kalkıyor. Bu dönem yaklaşık bir ay sürüyormuş. Güzel olan yanı geçici olması 👍🏻 Forumda da okursanız atak sonrası genelde düzelmiş bebekler. Bebeğinizin bu süreç boyunca kalkacağının baştan kabul ederseniz daha kolay olur, en azından bende öyle oldu, ilk günler çıldıracak gibi olmuştum. O kalktıkça siz yatırın, böyle böyle geçecek. Hepimize sabır ve kolaylık diliyorum 🙏🏻🌸