Merhaba hanımlar 5 aylık bir bebeğim var emziriyorum mama filan vermiyorum son 2 haftadır sol göğsümü doğru düzgün emmiyor sütümün tadına baktım hafif ekşimsi ve soğuk olduğundan emmiyor midesini bulandırıyor sürekli sağıyorum ama faydası olmadı bu neden olur başına gelen var mı nasıl geçer yardımcı olur musunuz