Oğlum 3 aylık çok sık kusuyor hatta geçenlerde sırf bunun için doktoruna götürdük. Reflü var sabıyordum ama doktor kilo takibini yaptı sen bir ayda iki klo aldırmışsın normaldr bir ayda bir buçuk kilo yeterli fazla geldiği için kusuyor emme süresini uzat dedi. Ama ben kendim zorla ermzirmek isteniyorum ki. Oplum kendisi hep emmek istiyor emzirmeyince hep ağlıyor. Biraz önce emdi uyudu kusarak yine uyandı emmrk istiyor emmediği içinde uyumuyor. Emse çok gelicek yine kusacak uykudan olacak ne yapıcam ben ya 😣