Erbay_pinar Kızlar bebeğim 4 aylık ve sağlık ocağından bebeğime vermem gereken kan damlasını verdiler .Kullanan var mı
Redikulus Erbay_pinar Bize de vermişlerdi. Prospektusunu oku paraben var içerisinde. Ben çöpe attım. Doktorumuzun tavsiyesi ile ferrum kullanıyoruz şu anda.
MinikErvam İcinde raf ömrnü uzatmak icin az da olsa paraben vr cnm oyuzden biz doktora soyledik o da sidefer yazdi onu kullaniyiruz.
Cigdem07 Erbay_pinar Sağlık ocağının verdiği damla hem kabız hem huzursuzluk yapıyor. Aynısı benimde başıma geldi attım çöpe
Mrs_Mert Erbay_pinar bizi baştan uyarmıştı. Kabız yapabilir diş boyayabilir kusma olabilir sidefer in içeriği daha temiz. Ama devlet ücretsiz veriyo tercih sizin demişti. Kızım kabız olunca 2 3 gün baya çektik. Fitille düzeldi damlayı bıraktık hemen.
Deletedmom23113 Erbay_pinar sidefer kullanıyoruz , bende doktorumuza sormuştum önce kullanmayın onu dedi , sidefer alın dedi
Cigdem07 Erbay_pinar Ben kullanmadım içinde paraben var bildiğin zehir. Ferrum aldım eczaneden onu veriyorum genelde