MervEslinArden 14 günlük anneyim karın bölgem için korse şart, ne zaman kullanmaya başladınız korseyi? Korkuyorum açıkcası şuan acırmı terlerse sezeryan yerine sorun olurmu vs 🤦♀️
Asilinnnannesi MervEslinArden ben 1.hafta atletimin üstüne takmaya başladım. Geç kalmadan başla canım. Acı falan kesinlikle olmadı hatta onu takınca dik yürümeye başladım ve bel ağrılarım hafifledi
Zeynept MervEslinArden bana doktorum ne zaman takmak istersen taka bilirsin dedi ama ben takamadım ilk günler baskı hissi bana hiç iyi gelmiyordu üst dikişlerim değilde iç daha çok rahatsız etti. 10 gün sonra falan çok otur kalk yaptığım için tek başına bebekle yerimden kalkarken falan 1-2 dk takıyordum.o zaman az acı oluyor
Hira2323232323 MervEslinArden bende 15 günlük anneyim canım doğumdan 1 hafta sonra kullanmaya başladım ağrım yok hareket ederkende bi sıkıntı yok ne kadar erken takarsan okadar iyi canım