Deletedmom315 Bu çayı günde kaç bardak içiyorsunuz kizlar. Ben 2 bardak içiyorum genelde. Daha fazla içilir mi acaba
Melinda101019 Deletedmom315 Ben hiç almadım bunlardan sıcak suyun içine bir çay kaşığı kimyonu atar içerim, yada rezene alıyorum aktardan demliyorum 😀
Busrammesut Melinda101019 en iyisi kimyon anason rezene de denedim en etkili kimyon gaz yapacak bişey yediysem hemen arkasına demleyip içiyorum bebegimde rahat bende 😂
mehtapca06 Valla herkes iki diyor ama ben canım istedikçe içtim bir gün ili bir gün üç hiç bir zararını görmedim
Melinda101019 Busrammesut Aynen hiç gidip almadım marka çaylardan hatta e bebekten bakıyordum öyle ilk zamanlar satıcı tavsiye etmedi normal kendiniz doğal alın için dedi 😀