Krynr size tavsiyem gündüz 4den sonra akşam uykusuna geçene kadar o arada kesinlikle uyutmayın bebeğinizi.şekerleme uykusu yapmasın ikindin.böylelikle bebeğiniz gece daha uzun uyuyacak ve uyanmaları azalacaktır.doymadığından da eminseniz gece mama verin tok tutuyo baya,ben öyle yapıyorum