Meltem06 15inden önce ayrılmaya hatta tam 15inde ayrılmaya çalışın yoksa o ayın maaşını iade etmeniz gerekir. Mesela ağus24te ayrılırsan 24ünden Eylül 15inde kadar olan günlerin günlük maaşı hesaplanır o kadar borçlu olursunuz. Ve ne kadar geri geç iade ederseniz o kadar faiz biner maalesef. Ben geçtiğimiz yıl 15 Eylül de ayrıldım. Eylül maaşını almamak için de 15inde ayrılacağımı bildiren dilekçe yazdım. O ay 15 Eylüle kadar çalıştım 15inde maaş vana maaş yatmadı ve izne ayrıldım