Meltem06 Sum87 Ben tam iyice yürümesini pekiştirene kadar almayacağım, şu an kokopatik almıştım çimlerde yürüyor zaten bir tek onu giydiriyorum. Doktorlar da iyice pekişene kadar ayakkabı önermiyor çok araştırdım
Umut1 Sum87 bizim kışa denk gelmişti bot almıştım özelikle ayak bileğini kavramasına dikkat edin ben spor ayakkabıdan yanayım çok hareketli oldukları için sandaletlerin içerisine birşeyler kaçabilir diye düşünüyorum spor ayakkabı daha kullanışlı geliyor
Meltem06 Sum87 Bazı bebeklerin düzeliyor ama bir doktora götürmekte fayda var, öyle içe basma filan olunca ayakkabı şart tabi