Kızlar bu şey sütümün içinde çok zor eriyor. Sizin bir tavsiyeniz var mı? Sütümü sağıp veriyorum. Buzdolabından çıkartıp benmari usulü ısıttıktan sonra 100 ml e 1 ölçek ekleyip karıştırıyorum ama çok zor eriyor, hatta erimiyor. Sütü bileğimi yakmıycak kadar ısıtıyorum. Az mı ısıtıyorum, erimesi için daha mı sıcak olması lazım. Daha fazla mı beklemem lazım? Ne yapayım?