damla377 Üç buçuk aylık bebeğim var kanguru alacağım memnun kaldığınız kanguru markalarını yazar mısınız slingler rahat ama bana görünüm olarak güzel gelmiyor
Z-uma Melinda101019 bende aldım 59 TL e bebekten bebeğimi bindirip bir yere gidip geldikten sonra sırtlarım çok agrıyor ki benim bebeğim daha 7,5 kilo o yüzden kullanmıyorum🙄
Melinda101019 damla377 baby plus e bebek markası zaten 3 renk çeşidi var 60 tl hala öyle 2 taraflı kullanımı mevcut
zeynepteacher damla377 chicco you me çok rahat gerçekten, çok az kullanabildim pandemi dönemimde büyüdü kızım ama memnundum. Satacağım zaten artık.