Ayseee27 yayburcukadini bende öyleyim ya aşının ertesi günü ateş başladı dün yani. Bugğnde 37 37,5 hep. Ateş düşürücü verdim bende uyuyor sürekli normal mi ateşin 2 gün sürmesi
yayburcukadini Ayseee27 bilmiyorum ki hiç bizim aynı günün akşamı oldu sabaha kadar 37-37 buçuk gitti ertesi gün olmadı. Rahattı yani. Ama huysuz hala aşıya veriyorum huysuzluğunu..
Melinamm ulkubulduk ya hic sevmiyorum bu aşi gunlerini 😔 kiyamiyorum bebegime ne kadar fazla aşi yapiliyor ya bana hic saglikli gibi gelmiyor bu asilar
210719 ulkubulduk bizde dün olduk aşı geceden belli ateşi var be içtiği mamayı da sürekli kusuyo huzursuz aslında bebek ten bebeğe değişiyor Muş