Slm kızlar bebeğim yarın beş aylık olacak inşallah geceleri aptamil devam sütü vermek istiyorum ama kızım bir türlü içmiyor anlamadım mamayı mi sevmedi biberon da mı problem alıştırma biberonu ile vermiştim bir defa içti fakat normal biberonu deniyorum dünden beri istemiyor nasıl alıştırabilirim yardımcı olabilir misiniz kullandığım mama aptamil