Dün izmirin ufak bir ilçesinde Corona testi suruntusu verdim 24 saat içinde çıkar dendi hala sonuç bekliyorum evrak almam lazım bir an önce yarın gece 0050 de Kıbrıs uçağım var
Suruntu verdiğim kurum kısa bir zaman içinde çıkar dedi ama içimde bir olumsuzluk var 😬
Sonuç elime ulasmsaa biletim yanacak bu bugünü tam 1senedir bekliyorum
Laboratuvar numarasını bulsam bana yardımcı olurlar mı yada sonuç gece düşermi enabiza