Siyahbeyazz Ateş ölçer alıcam temassız fakat hangi marka alıcamı hiç bilmiyorum aranızda hangi markayı kulanıp da memnun kalan var kızlar şimdiden yazanlara teşekkür ederm 🙏♥️
Umutegem Siyahbeyazz bende almayi dusunuyorum cnm da acurayi oneriyorlar genelde ama suan pandemiden dolayi fiyatlar aldi basini gitti
aramsamsam Siyahbeyazz temassızdansa koltuk altı için olan dijitalleri öneririm. Temassızda sapma yanılma sık yaşanabiliyor. Temassız kullansanız bile evde birde dijital olsun şüphe ettiğinizde teyit edebilmeniz için. Doktorlarda genelde bu şekilde önerir.
Siyahbeyazz Umutegem aynen haklısın canım ama işte aşılar olunca malum gerekli oluyor 2 aylık aşısını yaptırıcam bebeğimin burda da ateşlendi bebeğim aşıdan sonra diye yazıları çok okuyunca korktum almaya karar verdim elimde bulunsun diye 🥺
Brna-34 Siyahbeyazz kesinlikle bende öyle düşünüyorum yarın 2 ay aşısı olcaz ve eve gelirken ateş ölçer alcam ama hangi marka alcam bende bilmiyorum
Umutegem Siyahbeyazz haklisin cnm ben suan koltuk altini kulaniyorum da 18 aylik olacagiz oglum rahat durmuyor artk istemiyor olcturmek