Merhaba kızlar 3 aylık oğlum var daha öncede post açmıştım bu aralar ne mama ne meme alıyor gece uykuda biberonu vermeye çalışıyorum alıyo fakat damağından çıkıyo gibi ucu ses geliyo hep acaba neden beslenmek istememesinin bunla bi alakası olabilir mi bilen varsa yazsın 🙏🏻