Kızlar merhaba, oğlumun testislerinde 1 hafta önce su toplaması benzeri bir şişlik farkettim ve geçmeyince bugün doktora götürdüm. Ultrason çekildi ve doktorum hidrosel olduğunu söyledi. 1 seneye kadar takip edecekmiş kendi kendine geçermiş. Ama internetten baktığımda pek kendi kendine geçecek bir duruma benzemiyor üstelik kısırlık sebebi bile olabilirmiş. Şu anda korkuyorum başına gelen veya doktor önerebilecek var mı?