Kuzular evleneli 1.5 sene oldu 8 aylık kuzum ve çok zorlanıyorum hep ağlıyor gündüz hiç uyumuyor 1 kere uyuyor 40 dakika sürüyor hep kucak istiyor. Eşim işe erken gidip geç geliyor sabah 7.30 akşam 10 da sürekli tartışıyoruz bana hiç yardımcı olmuyor gece bile çocuğa bakmıyor gidiyor diğer oda da uyuyor çok bunaldım. Bugün yine aynı şey oldu dedim gece sen bak bağırmaya başladı ben çalışıyorum hamileyken öğlen 1 de kalktıklarına say diye İnan ki çok bunaldım evlenmeden önce çok sosyal bi insandım işim vardı cebimde param vardı çok sıkıldım bazen çekip gitmek istiyorum iyice soğudum eşime karşı ne yapmalıyım hiç bilmiyorum