aren61 merhaba anneler 2ay 28gunluguz yaklasık 15gundur suren bı sıkıntım var kaynanaöda 1hafta kaldık evımızıe geldık basladı sıkıntı üşüttü sanırım cocuk dedım gunde 8 9 kaka sulu ve karıngurultusu duyulcak sekılde bagırsak sesı gelıyor yanı osuruıda baaya baya seslı ama ıstah gusel cıs daha az gbı buarada annesütü alıyor sadece neyse 10gun boleydı gırtık doktora kaka tahlılı temız cıktı doktor sıkıntı yok dedı ıstahıda yerındeyse usutmus braz tamam dedım ben ayagına su torbası koyuyorum gusel gıydırıom ayaklarınsıcak tutuom vs dıkkat edıyorum yanı 5gundr sayı azaldı derken dun banyo yaptırdım ertesı gun 40dkkada 3kere yaptı bazen emzırme sonrası dırek yapıyor😤 normalmı deılmı anlamadım gene 6kere fılan yapıyor rengı yesıl bazen bazen sarı bazen kahve bugun bıraz kıremıt rengımsı gbı bı mukus vardı sonra yesıldı ıkı kere az az yaptı ama mukuslu baya tanecıkler de var beyaz ama sumuksu baya bı napcagımı sapıttım popoda okadar pısık kremı surmeme ragmen ız gbı öakat kısmında kozarıklık var alerjı olsa cıkarmıydı? kan verdık 3tup baey yok dedı doktor usutmustur dedı ama benm ıcım rahat deıl kılo alımı da az oldu buyuk ıhtımal 1kg fazla alıodu ayda busefer 500gr fılan alms 😔
Serap5 aren61 alerjiye benziyor Canım alerji tahlilini alerji doktoru yapıyor devam ederse bi götür derim alerji doktoruna
tecrubesizanne aren61 bence de alerji üşütmeyle kakanın alakası yok. Yediklerini de bir gözden geçir anne sütü alan bebeklerde normal böyle durumlar mutlaka alerji doktoruna görünmelisiniz
Serap5 aren61 yani bi süre takip edin ama ısrarla devam ederse erken tanı önemli çünkü geçme süreci de daha erken oluyor
Drkfdm Yüksek ihtimalle alerji canım benim oğlumda böyle olmuştu laktoz ve süt alerjisi dendi bize ihmal etme en kısa zamanda götür bebişi çünkü bu ishal çok yıpratıyor onları 😔 Allah şifa versin 🙏🏻
Drkfdm aren61 biz 2 kez kaka testi yaptırdık canım özel hastanede yapıldı biraz pahalı bi test çocuk doktorumuz istemişti