elifzehramomy Bende şurda durayım mama konusunda çok kararsızım. frambuazliturti bende hipp combiotic kullanıyorum henüz şuan bi sorun göremedim ama sanki aptamiller daha mı iyi kilo aldırıo bilemedim.
frambuazliturti elifzehramomy her bebek farklı. Benim oğlum 3030 doğdu sonra 2850 ye düştü. Şu an iki ay 8 günlük ve 5950 çıktık. Boyumuz 50 cm di 58 olmuş. Bize hipp iyi geldi mesela
Ayseee27 Bebelac gold kullanıuoruz . Sma denedik beğenmedi sanırım kustu. Kilo alımı az gibi mamadan mj kaynaklı bilmiyorım almazsa diye mama da deneyemiuorım sma direk çöpe gitti
Araseymen Emosksf maşallah sizinki kilo konusunda ileriden gidiyor biraz bizim kilomuz gelişim tablosuna göre olması gereken kilo ve boyda doktorumuz gayet iyi herşeyi dedi.