yazannesi birine daha yazmıştım… kopyalayıp yapıştırıyorum…
Merak etme şu anda az olsa da zamanla artıyor o süt. Beni çok strese sokmuşlardı işte 10 günlükken şu kadar gelmeli vs diye. Emin ol bebeğin ihtiyacı oldugu kadar geliyor süt. Zaten ihtiyac fazlası durumunda mastite sebep olabiliyor.
Benim önerim. İyi uyu. Sana birisi yardımcı olmalı. Ev işi vs bırak iyi uyu… bebek uyudukça uyu. Ben yedim içtim ama en iyi süt uyudukça geldi. Uyudukça memelerim şişti.
Su iç. En önemli şey su… vucudun susuz kalırsa süt müt yapamaz. Bi gün az süt içeyim memelerim yumuşak oluyor. İyi su içersem dolu dolu oluyor.
Sağ. Bebek sütünü içsin. Kalanını sağ. Mümkünse hastane tipi pompa ile sağ. En iyi onlar sağıyor. Kiralama yapabilirsin. Ben eday marka kullandım. Şu anda lansinoh aldım. Hastane tipi kadar kuvvetli değil. Sağım yaparken sütüm bitti diye düşünebilirsin. Az çıkabilir. Sıkıntı etme hızlıca yenileniyor.
yediklerin önemli… valla ben tatlı yedim. Sürekli canım istedi. Canım istediğine göre mutlaka yemeliyim dedim ve yedim. İyi beslen kalorili beslen. Diyet falan yapma sakın. En azından bi kaç ay.
Yeşillik ye mutlaka.
önerilerim bu kadar. Moralim cok bozulmustu benim. İlk bi kaç hafta kolostrum sütü gelmeye devam ediyor. Sütleri ziyan etme mutlaka ver bebeğe sağdıklarını. Ya da sakla.
ayrıca önerim: tomrisin emzirme notlarını oku…