Kbra89 yaaaa çok şükür 🙏 evet dr unuz gerçekten gereksiz korkutmuştu orda da konuşmuştuk selebtal palsi ilk zamanlarda bile kendini belli ediyor öyle hafif bir durum değil selebral vücudunu kullanamama oluyor 11 aylığa kadar zaten belli olurdu. Çok şükür diyelim 😊 biz anneler sabırsız oluyoruz bende hemen panik yapıyorum şunu yapmadı bunu yapmadı diye allah kimseyi evladı ile sınamasın 🤲