Giraysmom20 bende 90 kiloyla doģuma girdim.dogumdan 2 gun sonrs 85 kiloydum
eve geldim odemim gitti 1 haftada derken baktimki 80 kilo olmişum.doģumdan 2 ay sonra tartiya çiktim 74 kiloydum.6 kilo gitmişdi.odemdi dimek.3 ay sonra zar zor 70 kiloua indim ve tikandim kaldim.oģlum 6 aylikdk ve ben 70 kiloydum .3 ay 70 kilodan ne inmedim ne kalkmadim.oglum 8 - 9 aylik olurdu neredeyse.oyle uzulurdumki aynaya bakmazdim hic bakinca çirkin bi şey derdim kendime.kollarim vucudym.Bide boyim 155😂
Neyseki if diyetine basladim.2 ayda 10 kilo verdim
diyeti hiraktim 1 hafta .gene kiloma baktim kilom sabitdi 60 kiloydum evet😄👍 60 kiloyla hamile kaldim zaten.bana guzelsim derdiler .yanu gerek yok dedi herkes.bende kendimi oyle sevmiştim.sonra belki geme versem dedim.yeniden basladim.3 haftada 3 kilo verdim.57 kilo kaldim.diyetimi dayandirdim.ne artiyor ne azaliyor.eskisi gibiyim artik.hatta 1 gun 2 gun yemezdsem 56 55 olurum yani.hemde hava sicak birsey yemej istemiyorum ancak su ice ice bu kiloya geldim.haftada 3 defa aralikli oruç tutarim.midem rahatlar hemde.bol su icerim.yaģli yemejlerden uzak kaçarim.spor bile yapmadim
neyseki 10 ayda ne az ne cok 35 kilo verdim zar zor.ve beslenmeme dikkaet ediyor7m su anda kilo almamak için.kilo zor gidiyor .odem rahat gider.ama yağ zor gider.aylarca ayni 70 kiloya tikanip kalmiştim neden gitmiyor deyip uzulurdum.çok pasta borek falan yerdim o zamaanlar bide.Allahim o gunler getsin bide gelmesin🤦♀️🤦♀️🤦♀️😂😂😂