Tanemimm Emziriyorum, 3 aylık anneyim. Felaket derecede dökülüyor. Tutam tutam elime geliyor çok korkuyorum. Resmen hastalıklılar gibiyim. Bu hızla giderse saçsız kalacağım abartmıyorum. Acil çözüm önerisi hanımlar lütfen…
Hemera Tanemimm benimde öyleydi canım. Gür saçlarım vardır normalde ve tarayınca çok az dökülür ama doğumdan sonra bir taramada saçımın yarısı dökülmüş gibi hissediyordum. Kopan saçlar içinde birikirdi taramak da zor olurdu ama 5. Aydan sonra azaldı. Yine dökülüyor ama çok az. Ben denemedim ama hindistan cevizi yağı çok iyi geliyor diyorlar. Duştan 1 saat önce sürüp deneyebilirsin🤗
Mgtlh Tanemimm benimde öyle resmen saçım açık gezemiyorum günde ev süpüren ben artık iki defa çalışıyorum ve saçımı toplamaya banyoya gider oldum. Gidip kel yapasım var kendimi o derece yani. Ama çam yağı diye bir yağ varmış sanırım o etkili biraz aktarda satılıyor ben henüz alamadim
mglc merhaba benim de öyleydi doğumdan sonra aşırı dökülüyodu şuan 6 ay oldu azaldı dökülmesi biraz zamana bırakmak lazım sanırım. hamilelik boyunca dökülmeyen her tel biranda dökülüyo gibi sanki. bir de dökülme karşıtı şampuan kullanıyorum önerilmişti baya ama onun etkisi var mı bilemeyeceğim
Adelim Dogumdandan sonra demır hapına devam et dedı doktorum sacların dokulur yoksa dedı ferrum kullanıyordum hala kullanıyorum
Bilgiliannem Tanemimm östrojen hormonu hamilelikte yüksek olduğu için dökulmuyor.doğumdan sonra hormon azaldığı için dökülmeyen saçlar dökülüyor.endişe etmeyin benim yeni saçlarım çıktı dökülen yerlerden.vitamin kullanın ve bol bol protein alın.
Siblkrdg Benim tiroitin yüksek çıktı kanımı verdim sağlık ocağında .Acil dahiliye git dediler ilaç verdiler iki hafta sonra gel kanina bakacaz dediler .Ve dökülmek ne demek bildiğin her banyoda elime geliyordu aşırı dökülüyordu sanki kestirmiş gibi .Sonra ilaçlarımı kullanmaya başladım ve sacimi kestirip boyattım durdu dökülmesi çok şükür ..Boyattım ama sütme gecer diye çok korktum herkese sordum birşey olmaz dediler gercekten de birşey olmadı Allah’a şükür .