Aybo Kızlar 25 günlük bebişim 3940 doğdu 3700 e düştü, şimdi bugün evde kendim tarttım 4300 kilosu, sizce gelişimi nasıl? İlk ay olduğu için anne sütü yeterli gelmiş mi gelmemiş mi onu merak ediyorum da 🙄
Ikranurum20 Aybo benim kızım 2860 ile hastaneden çıkmıştık 1 aylıkken 4200 kiloydu doktorum normaln üstünde almış kilo demişti tek emziryormsn mama veryormsn die sormuştu tek emzryrm normalde bebekler 600 gram ile 1000 kilo alması gerekrmiş bir aylıkken canım
Aybo Eymeninannesiyim bebek iri doğunca sanki hep tosbiş olacakmış gibi bir beklenti var 😊 saol teşekkür ederim canım
Emosksf Aybo yanlış oluyo canım bende öyle ölçtüm sonra doğrumu diye ölçüp doktora gittik farklı çıktı