Btlylmz 1,5 yaş da öyle oluyor bu normal aslında genel olarak. Oğlum da 20 aylık, aynı birebir aynı şekildeydik.Koltuğa oturduğum uzandığım an ne yapıyorsa oynuyorsa bırakıp yanıma gelir.20 aydır emzirme tişörtleriyle geziyorum 😂
Şu aylarda 2 yaş öncesi tam ayrılma/yalnız kalma korkusu dönemindeler.
Ben 2,5 aylık da gebe olduğum için sütün tadı değişene kadar emicek,muhtemelen kendi bırakacak.Hatta 1 ay öncesine kadar gak guk geliyordu 7-8 kere emiyordu gün içinde. Şimdi 2-3 kereye indi.