HafsaMoms bence taşıma kapasitesine takılma, 19 kilo olan büyük kızım da bindi, bir sorun olmadı, gayet güzel götürdü.
Büyük kızımda joie nitro xl kullanıyorduk, o da 15kg sınırı olan bir araba ama daha fazla kiloyu da senelerce dağ taş taşıdı, bana mısın demedi.