Hale-kd Kızlar 29 günlük bebeğim var. 2-3 gündür kendi ellerini yalamaya emmeye başladı bu normal mi bilemedim. Aç değil emziriyorum da doyuyorda bu bir refleks mi acaba emme refleksi mi ellerini mi keşfediyor sormak istedim size de 🙂
Meleyke97 Hale-kd tabikide normal canim😁 benim kizim 2 ay 13 gunluk oyle guzel emiyor yaliyorki elini cok şeker oluyo tatli🥰🥰🥰
Hale-kd Buno LadyMarmalade Sdayvs Zeynephatice ohh içim rahatladı şimdi keşfetsin bakalım bende öyle tahmin etmiştim ama size de sormak istedim teşekkür ederim 🙂🙂
Merveyigit16 Hale-kd benimkide 2 aylık emmeyi bırak resmen kemirecek ellerini ve emzik te tutmadı keşke o ellerini emene kadar emzik emseydin diyorum bazen 😄
Hale-kd Merveyigit16 benimki emzik alıyor ama açıkçası baş edemediğim zaman veriyorum ben normal zamanda çok vermiyorum çokta alışmasın ama yabancı da kalmasın misali 🙂
Giraymoms20 Hale-kd el keşfi için biraz küçük bir bebek ikinci ayla birlikte el keşfi bebeklerde başlıyor sütünüzü sağıp CC olarak ne kadar olduğunu kontrol edin saat başı emme huyu varsa doymuyor olabilir bazen bu aylarda el emmesi açlık refleksi olarak görülüyor