Oğlum 11 aylık dişleri var 2 altta 2 tane de yeni çıktı üzerinde ve çok felaket şekilde ısırıyor kanatıyor yara oldu emziremiyorum. Göğüs ucu aldım emmiyor onunla ağlıyor. Sağarak deneyeyim dedim içiyor ama sonradan tekrar meme istiyor.. Her şeyi denedim söylüyorum ısırma diye anlamıyor. Bir çare bulan var mı?