Besteninannesiii Biz kızımla ek gıdaya başlamıştık ama bugün biraz yememekte ısrar edince süzgeci eline verdim çok sevdi , şeftali yiyor şimdi. Kullananlara soruyorum şimdi Sebze olarak ne koyabiliriz ?