Kızlar fikir verin lütfen ya geçen sene dolabımın çizik bi kenarını kamufle etmek için oje sürmüştüm bugün oğlum eliyle oje olan yeri kavlatmış ojenin küçük bi kısımı kalıp şeklinde çıkmış onu yerken gördüm hemen koştum ama yuttu bi sorun olur mu acaba Dr a bunun için gitmeli miyim bilemedim 🙁