Pek iştahsız olan kızım beni çok üzüyor. Hiç meyve sebze yemiyor. Kahvaltı da etmiyor. Sevdiği birkaç şey var mesela patates, makarna, pilav. Gerçekten bunlardan bile bir tek patatesi iştahla yer. Onun dışında kek ister gerisi ça ça diye çikolata istiyor. Asti asti diye aystii istiyor. Babası sağ olsun iyilik yaptığını sanıp veriyor öyle öyle alıştı. Yemek yemiyor daha az önce sinirle kalktım masadan artık ağlamaktan yoruldum ne versem atıyor ağzından yerler pislik içinde. O kadar da fena bir çocuk ki yaramazlıkta üstüne yok ama yeme içme sıfır. Meyve filan da hiç yemiyor. Anne sütü alıyor onun da etkisi vardır illa ki.ama ben çok yoruldum. Hiç bir yere gidemiyorum bu huyları yüzünden. Gidersem de zehir oluyor.