Merhaba kızlar. 2 ay kadar yamuna performans termal tayt aldm L beden gıydm olmadı ilk hatam kuck beden al sıkar ama acılır sonra denildı gelin gorunkı ben ıcıne giremedim zorla gırdm ama sıkyr olmuyor degısıme gonderdk gıyılmstır kat izi olusmus denildi geri gonderdı ler aynı urunu elimde kaldı anlıcagnz daha cok yeni urun belki dusunuen varsa aranızda yazarsınız 🤚😘😘❤️