Oğlumunda ilk önce yanağında başladı büyük bi yuvarlak şeklinde sonra göz kapağında daha sonrada diğer yanağında çıkmaya başladı sanki sigara basmış gibi yanık içi sulu şeklinde bizede doktor egzama geçer dedi lakin geçmedi canım annemin kantaron yağı imdadımıza yetişti 2 3 gün sürmemizle hemen yok oldu cildi yumuşacık oldu bebeklerinizi sürekli nemli tutun kurumasın cildi