Mama da 2 ye gecince bende sorun yasadm canm kabız oldu aynen dediğin gibi snra bana 1 noyla karıstırıp mamayı öle ver dediler ve ikisini karıstırdım alısana kadar devam ettm düzeldi 2 numarayı tek kullanıom şmdi cok sukur sorun kalamdı bende kabızlık konusunda mamanın 2 nosu biranda ağır geliyormus öle dediler