MasalMomy canım benim çoçuğum şuan 20 günlük ve 5 gün yoğun bakımda yattı emzirmem yetersiz kaldığı için bir türlü geçmedi ek olarak mamaya başladım ve doktor bana çoçuk ne kadar kaka ve çiş yaparsa vücuttan dışkı yoluyla atar dedi ve mama ile beslenmeye devam etti şuan geçti bence sende dene