Barkinalpinannesi Onedroplove benimde doğalı 13 gün oldu oğlum yıkama çabuk düşer dediler 6. Günü düştü göbek bağı ama hiç bir şekilde ıslatmadım göbek bağı losyonlarını kullanmadım doktorum hiç bir şekilde kimyasal uygulamıcaksın dedi hemen düştü ama çocuktan çocuğa değişiyor kuzeniminde 10. Günü düşmüştü
CaglaGenc Lilium biz hergün yıkıyoruz 1 haftalıkken göbek bağı düştü ve 400 gr da kilo almıştı yıkamamakta alakalı olduğunu düşünmüyorum. Yıkanmak hem bebeği rahatlatıyor hemde büyümesini sağlıyor.
Onedroplove elifzeze anladım canım bizede hastane alkol verdi mikrop kapmasın diye acaba omu geç düşürmesine sebep oldu
elifzeze Onedroplove yok canım ondan olmaz krem olsa neyse de hani krem sulandırır ya alkolden değildir o senin kuzuda bizim kızın göbüşü gibi demek ki düşer Allah’ın izniyle 🤗
Merda Onedroplove canım bnm nerdeyse 20 gün boyunca düşmedi yıkıyordum bişi olmuyordu ama düştü mü de çok temiz düştü ne enfeksiyonu ne kanaması oldu tam kurumuştu içten de dıştan da herkeste sorup duruyodu düşmedi mi diye sinir oluyodum endişelenme düşer
Onedroplove Merda aynen canım insanların sorması ayrı bir stres bu sıcaklarda yıkamadığım için benim vicdan azabım çok üzülüyordum 13 gün oldu bilseydim böyle olacağını yıkardım yavrumu ama sizler içimi rahatlattınız allah razı olsun 🙏😍
Onedroplove Defneninannesi iyi geceler bu gümüş nitrat nasıl birşey nasıl uygulanıyor bebeğimin canı acırmı göbek bağımız hala düşmedi sanki iltihaplı gibi doktora resmini attım getirin belki gümüş nitrat uygulayabilirim dedi morelim çok bozuk cevap verirseniz çok sevinirim 😔
ilkayksck Kızlar benım kızızmda 10 günlük hala duşmedı banyoda yaptırmadım sadece gobegıne degdırmeden yokadım kafasını falan. Kurumuş aslında ama düşmedi temızledıgınız bırsey varmı