Mrblar biz 8 aylığız ve mama reddi yaşıyorum yada biberon bilmiyorum ben maddi kısıtlıktan dolayı bimin mamasını kullanıyorum şu 3 gün önce cok güzel severek içiyorduk 2 noya geçmiştm biraz kabız yaptı bana 1 le karıstırark alıstıra alıstıra ver dediler öyle yaptm düzeldik cok sukur 2 ye devam ediyorsm normalde 5saatte bir ek gıda da yese içiyodu 3 günden beri biberon agzına değsin aglamaya başlıyo zorla vermeye calısıorum dedm saatleri uzatm cok 8 den 8 e kadar mama vermedm o ara ek gıdayı yedi snra vermeyi denedm gene ağlamaya başladı zorlaa içirdm gece içiyo ama aglamıyo nie böyle yapıo anlamıyorum doyuyo diorm belkide ama daha süt bebegi mamayı bıraksın istemiorum netten baktm bişide bulamadm ne olur akıl verin bana ya