5253 normalmiş canım bende 2 buçuk aylıkken kontrole götürdük doktoru 3 satte bir emzirme mi söyledi bende yetmiyor ellerini yiyor dedim 😂😂 güldü ac olduğu için değil elleri tanıyor sürekli ağzına götürmesi normal dedi öyle yaptiginda ac demek değil dedi 4 aylik olduk biraz bıraktı şimdi elleriyle oynuyor başka şeyleri tutmaya çalışıyor ama yine ağzına da sokuyor yavaş yavaş bırakıyor