Burcutuna bu arada bebeğimin evde 60.günü düzeltilmişte 44.günü ilk başta emzirdim ben ama efor harcadı kilo kaybı oldu doktorum sağ biberonla devam et dedi önemli olan doyması ve kilo alımı dedi,neyse bir süre öyle gitti arada emzirdim pes etmedim daha iti emince mamayı yada sütü eds ile sırınga ile yada kaşıkla vermeye calıstım olmadı sinirlendi derken tekrar biberon ve meme gidiyoruz.
Daha cok anne sütü almasını istiyorum ama kısmet😌