CemileF Reflü için bugün doktorumuz önerdi. Biberonla anne sütü veriyorum. 100ml’e bir ölçek demiş aynen öyle koyuyorum ama çok zor eriyor sütün içinde. Kullananlar kolay erimesi için bir tavsiyeniz var mı?