Prenses-annesi1 benim kızımda 1 ay 15 günlük. Bende bazen yüzüstü koyuyorum ,gaz sancisi varsa rahat rahat yapsin diye, bi bakiyorum yan dönmüş, bazen sırtüstü düz yatiriyorum, yine sol tarafina yan dönüyor 😂 daha tam dönemiyor ,yan dönüyor sadece ama bu gidişle bizimki de 2 aylik olmadan döner 😂 her bebek farkli valla, kimisi erken dönuyor, kimisi geç 🤷♀️