Meraba lar kizlar 🤗 bizim sorun Oglum 5 ayina 3 gun kaldi kasinti olablir mi bilmem ama huysuz bi cocuk değil uysal oglum oldugunu düşünüyorum cok daralmazsam oysa bikac günüdür istedigini yaptırmak iicin veya uyku ani dağılınca emerken beni eliyle yuzunu ciziyor kafasiyla oynuyor parmaklarini dokundurup .tam uykusunu almıyor uyanıyor. 6dan beri uğraşıyorum. Cabuk açıkyor emmek istiyor doğrusu yemek ta öğlen yedim bi yogurt koydum önüme fırsat yok .eliyle oynama yuzunu dokunup cizme kanattığı oluyor sebebu bilen benzeri olan var mi aranizda .bu gunler sayfaya bakamıyorum. Bu arada Sicaklar da terledim cok aksam 10 u buluyor uyku muz. Oglum 10 11 i buldu yatma saati normwl de erken 9 olurdu bunun da degismesi ilginc geldi bana..uyku düzeni her ay değişir mi ??