Zbetus Synmannesi bizde de oldu canım doktorların %99 u dokunmayın karışmayın masaj yapmayın diyorlar. Siz de yapmayın geçer kendiliğinden. Bizimde geçti bitti. Size masaj yapın diyenleri de dinlemeyn derdinize de dert etmeyin bişey yoktur geçer canım 🌸
Umygmz Mervemrah73 çok öyle aşırı bastıracak zarar verecek kadar değil tabiki ufak hareketlerle demek istedim anaanemin tecrübesi yanj yaptım ve hemen geçti hani
Mervemrah73 30 günlük oğlum var sol memesi şişti doktor arkadaşıma sordum hiç dokunma dedi 1 hafta da geçti canım sakın dokunma enfeksiyon olma riski var
zeynep_krktk Synmannesi Benim oğlumunda doğdugu zaman olurdu ağrı yapmasınn die hafif hafif masaj yapardım iyi gelirdi ama sık sık yapmam dokunmazdım